Ma 13/05 Lynton-Ilfracombe.

13 mei 2019 - Ilfracombe, Verenigd Koninkrijk

Bij dezelfde supermarkt met die aardige Nederlandse vrouw koop ik eten in voor onderweg. Het is wederom prachtig weer. Het kustpad is hier adembenemend mooi. In Combe Martin kan ik de verleiding niet weerstaan om een ale te score op een leuk terrasje. De eerstvolgende camping is nog een half uurtje lopen dus dat moet kunnen. Helaas blijkt deze camping pas vanaf begin juli open te gaan. Door naar de volgende. Deze opent pas vanaf 25 mei.... Dan maar op zoek naar een plekje op de kliffen. Ik begin ondertussen behoorlijk last te krijgen van de buitenkant van m’n linkerknie. Met name bij het afdalen begint deze op te spelen. Rond zevenen vind ik een prachtige plek in een soort kuil. Wel erg dicht tegen de klifrand aan. Twee stappen buiten de tent en ik donder van de kliffen. Uitkijken dus als ik er vannacht uit moet voor een plasje....En maar hopen dat de loodrechte wand niet gaat afbrokkelen vannacht. Wel heerlijk beschut in deze kuil. Ik geniet van een prachtige zonsondergang. M’n diner; noodles. Smaakt voortreffelijk na een lange dag in de natuur.